Hoog tijd voor nieuwe avonturen! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Lieke Stroomberg - WaarBenJij.nu Hoog tijd voor nieuwe avonturen! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Lieke Stroomberg - WaarBenJij.nu

Hoog tijd voor nieuwe avonturen!

Door: Lieke

Blijf op de hoogte en volg Lieke

29 Juli 2022 | Nederland, Schiphol

Het is alweer vier jaar geleden dat ik terug kwam van mijn droomreis. Vanaf zo’n beetje het moment van thuiskomen heeft het gekriebeld om weer een nieuw stukje van de wereld te gaan ontdekken. Na twee jaar Corona en niet echt weggeweest te zijn, vond ik het dit jaar weer hoog tijd voor nieuwe avonturen. Er stond inmiddels genoeg geld op de spaarrekening om lekker over de balk te gooien, dus huppakee, op zoek naar een mooie bestemming.

Ik was er vrij snel achter dat ik een andere kant op wilde dan Azië (al was dat misschien wel iets goedkoper geweest) en dat ik niet helemaal alleen op reis wilde dit keer. Redelijk vlot kwam ik de groepsrondreis door Noordwest Amerika tegen. Veel zien en doen in een beperkte tijd en gelukkig paste het met werk ook allemaal net. Ik had er zin in!

We zijn ondertussen een aantal maanden verder en vlieg ik over iets minder dan 3 uur voor drie weken naar de VS. Na een tijdje wikken en wegen heb ik besloten om toch weer een reisverslag bij te gaan houden. Het is vooral voor mezelf wel net zo overzichtelijk. Mijn ervaring is dat er zoveel gebeurt in zo’n korte tijd, dat je na een tijdje niet meer precies weet wat je allemaal wanneer gedaan hebt. Voor degenen die meelezen is het denk ik leuk om een beeld te hebben van wat ik zoal meemaak.

Na wat kleine logistieke uitdagingen, lees: mijn bagage paste niet in mijn tas, ben ik vanmorgen om kwart over 8 door mijn ouders naar Schiphol gebracht. Om ongeveer 10 voor 10 waren we er en begon mijn grote veroorzaker van stress: hoe druk is het, hoe lang moet ik wachten voor ik door de security en paspoortcontrole ben en het belangrijkste: ga ik mijn vlucht halen. Gelukkig viel het alles mee. Het liep goed door en ik was uiteindelijk om kwart over 11 overal doorheen. Op dit moment zit ik rustig te wachten tot we gaan boarden.Nu kan ik lekker ontspannen en echt gaan genieten van de reis die gaat komen.

Via deze weg leg ik de komende tijd mijn belevenissen vast. Ik heb er onwijs veel zin in!!


  • 29 Juli 2022 - 12:13

    Marleen:

    Lieke, zo fijn dat het échte genieten nu kan beginnen. Ik hoop dat je een gezellige groep treft. En, veel plezier met alle activiteiten. Aan je conditie kan het niet liggen.

  • 29 Juli 2022 - 12:21

    Hans Stroomberg:

    Lieve Lieke,
    Na lang wachten begint dan eindelijk jouw reis. Heel fijn dat vrij snel en zonder problemen door alle 'Schiphol-obstakels' bent gekomen. Nu kan, zoals jij het ook al aangaf, het echte genieten beginnen. Geniet met volle teugen, je hebt het verdiend. XXX Hans

  • 29 Juli 2022 - 12:25

    Marleen:

    Oeps, een smiley, dat wil dus niet. De laatste regel was: Veel liefs en xxx. Dan doen we het maar zo.

  • 29 Juli 2022 - 13:30

    Stijn En Wendy :

    Fijne vakantie tante Lieke! groetjes Stijn

    Vanuit Frankrijk heeeeeel veel plezier! Geniet van dit bijzondere avontuur!
    X Peter Wendy en Gijs

  • 29 Juli 2022 - 21:11

    Esther :

    Ja topper! Wat een super avontuur heb je voor de boeg.
    Geniet!

  • 02 Augustus 2022 - 08:40

    Elly Albers:

    Hoi Lieke
    Wat een mooi avontuur ga je aan.
    Heel veel plezier en fijn genieten.
    Gr Henk elly Esther en Jaap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 45951

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2023 - 22 Augustus 2023

Costa Rica

29 Juli 2022 - 20 Augustus 2022

Let’s go Stateside

25 Juni 2013 - 21 Juli 2013

Bali

Landen bezocht: