De voorbereidingen zijn in volle gang! - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Lieke Stroomberg - WaarBenJij.nu De voorbereidingen zijn in volle gang! - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Lieke Stroomberg - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen zijn in volle gang!

Door: Lieke Stroomberg

Blijf op de hoogte en volg Lieke

23 Juni 2013 | Nederland, Kampen

Nog twee nachten slapen en dan is het zo ver. De reis waar we met z´n drieën al sinds begin december naar uitkijken: 27 dagen BALI!!! We hebben dus voldoende tijd gehad om ons in te lezen in de bestemming en de verschillende activiteiten die we daar kunnen ondernemen.

Gedurende de afgelopen week zijn we stukje bij beetje begonnen met de voorbereidingen voor onze vakantie. De koffers kwamen van zolder en elke keer gooi(d)en we er wat bij in. Papa en mama hebben de caravan vandaag weer uit Elburg meegenomen en de wasmachine draait. Overal liggen briefjes en checklists om vooral niks te vergeten. Vandaag en morgen nog wat mensen gedag zeggen en dan kunnen we gaan! André brengt ons naar Schiphol, helemaal TOP!

We zijn er (bijna) klaar voor en hebben er ontzettend veel zin in! We zullen proberen regelmatig een update te plaatsen over onze avonturen en ons verblijf op Bali.

Groetjes,
Hans, Marleen en Lieke

• 23 Juni 2013 - 20:51

Antoinette :

Lieve schatten geniet ervan!!
    Lijkt me leuk om jullie avonturen te volgen!!
    Hele fijne vakantie!!

• 24 Juni 2013 - 19:48

Ilse Versendaal :

Hele fijne vakantie toegewenst,geniet ervan familie Stroomberg!

• 24 Juni 2013 - 22:39

Pita,cees:

hallo,
    we gaan zeker jullie avonturen volgen,
    goede vlucht en een fijne vakantie.

• 26 Juni 2013 - 01:52

Marianne En Peter Deckers:

Ha lieve Lieke, MArleen en Hans.
    Nou is het onze beurt om jullie te volgen. En dat gaan we zeker doen. Een hele goede reis en geniet ervan. En zwaai even als je in Hong kong bent, wie weet zie ik het in Beiijing, Haha.
    Veel plezier,
    groetjes uit Zhengzhou

• 26 Juni 2013 - 15:32

Jos & Karin :

hoi,

hans, marleen en lieke een hele fijne vakantie .geniet ervan.ook wij zijn benieuwd naar jullie belevenissen.
    groet jos& karin

• 27 Juni 2013 - 10:38

Louis, José, Janny En Louis Sr.:

We zien de verslagen graag komen. Fijne vakantie.

Groetjess